mboost-dp1

relations program ? hjælp mig ?

Gå til bund
Gravatar #1 - ECFE11
19. jan. 2009 22:27
Jeg står i den situation at jeg har et mindre firma. Her skal jeg bl.a. holde styr på ca. 100 kontakter, hvor jeg ud over at have kontaktoplysninger, skal håndtere tidligere kontakter sager, generelle indtryk. Dertil skal jeg kunen notere de observationer end som jeg har gjort mht. den enkelte kontakt, denens måde at agere på.

Kort sagt skal jeg lave et lille person arkiv.

Er der nogen her der har en ide til hvorledes jeg kunne gøre dette effektivt?
Gravatar #2 - Spiderboy
20. jan. 2009 00:13
Det er lige præcis sådan et program jeg er ved at lave for tiden. Ærgerligt, at den ikke er færdig endnu. :-S

Men for at svare på dit spørgsmål, så kender jeg ikke lige nogen, men der skal nok findes en hel masse, da dine behov lyder ret simple. I princippet kunne du jo også blot bruge en Access-database e.l.
Gravatar #3 - illishar
2. feb. 2009 15:06
Det er faktisk netop det scenarie, som Access er udviklet med henblik på. OpenOffice har vist også en pendant til dette.
Mht. komercielle og opensource-løsninger af dette problem, så findes der ca. mindst lige så mange, som der findes virksomheder. Så der er rig mulighed for at finde et eksisterende, hvis man ikke er til Access.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login