mboost-dp1

recovery af internet side

Gå til bund
Gravatar #1 - seisbye
18. jun. 2008 11:38
Jeg har ladet mig fortælle at man med et specielt recovery porgram kan gå ind og finde en hjemmeside som man har haft loadet på ens computer.

Det er en forum tråd, som er blevet loadet på min computer for 3 måneder siden. tråden er nu slettet totalt derinde fra, har spurgt moderator. Og jeg SKAL bruge den. så håber nogen kan hjælpe med at fortælle hvordan man går ind og finder denne..

har søgt normalt i den history der er den ikke.
Gravatar #2 - BluepaiN
21. jun. 2008 15:42
Prøv at søge på trådens navn - hvis du er heldig har google indekseret/cached dét du skal bruge.

Med hensyn til det program, så tror jeg vist det er hoax. Har aldrig hørt om et program der kan gøre sådan - du har jo ikke gemt siden på din computer - måske kun cachet dele af den hvis du er heldig - men det bliver jo slettet igen efter et stykke tid.
Gravatar #3 - freesoft
21. jun. 2008 16:17
Eller prøv http://web.archive.org/collections/web/advanced.ht... hvis den var offentlig.
Gravatar #4 - Dreadnought
21. jun. 2008 17:04
Søg i 'Documents and Settings' efter en tekststreng, som du kan huske fra tråden.
Gravatar #5 - Pølse
21. jun. 2008 18:16
Hvis du har kørt google desktop på din copmuter da du besøgte siden, kan du formentlig finde en cache af siden ved en desktop søgning. Kan være anvendeligt hvis google ikke har cachet siden.
Gravatar #6 - helsinghof
21. jun. 2008 19:50
Prøv at søge på undelete på google eller download.com
Der er adskillige programmer du kan prøve gratis, hvor du kan finde slettede filer fra din harddisk. Du skal dog gøre det ret hurtigt, så dataene ikke overskrives, og det kan godt blive svært at finde de cached filer der indeholder den forum side du leder efter - MEN det er et bud...

Prøv fx denne
http://www.download.com/Easy-Undelete/3000-2248_4-...
Gravatar #7 - Mnc
5. jul. 2008 15:45
Hvis tråden kunne ses udefra (uden at være logget ind), så kan du forsøge at søge efter titlen på google, og så bruge det cachede søgeresultat. :) Det virker ofte for mig, hvis noget er forsvundet.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login