mboost-dp1
PS2 på componentkabel
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg har anskaffet mig et componentkabel til min ps2 slim model, da jeg på magisk vis har smit mit org. scartstik væk. Jeg købte componentkabelet da det efter sigende skulle give langt bedere billede. Problemet er nu at min playstation skal opsættes til at bruge kablet i stedet for RGB. Jeg har fundet nogle guides online rundt omkring til hvordan man indstiller playstationen til det uden billede på skærmen, men ingen af disse har virket, da jeg tror de er lavet til andre udgaver af PS2 end min model - om det er fordi det er fra en anden region ved jeg ikke. Så jeg ville høre om der evt. var nogen af jer, der ville kunne sammensætte en guide til mig?
Min model er SCPH-77004 hvis det skulle have noget at have sagt...
På forhånd mange mange tak!
Min model er SCPH-77004 hvis det skulle have noget at have sagt...
På forhånd mange mange tak!
havde samme prob med min ps3'er fra scart til hdmi, uden billede, der skal man holde tænd knappen nede i 3 sekunder til den bipper, måske det samme med ps2
Jeg fandt ud af det.. fulgte en af de guides jeg havde fundet.. Og fandt så ud af at den kontroller jeg har stået med ikke virkede :S.. Virkede så i første hug med en funktionel kontroller :D
Turn on console or reset, wait 15 seconds
Press down on the joypad
X
Down three times
X
Left
X
O (to return to main menu)
If this fails, try the above but press Down twice instead of three times. This is dependent on the version of PS2 you have.
I tilfælde af at nogen falder over denne tråd og har det samme problem =)
Turn on console or reset, wait 15 seconds
Press down on the joypad
X
Down three times
X
Left
X
O (to return to main menu)
If this fails, try the above but press Down twice instead of three times. This is dependent on the version of PS2 you have.
I tilfælde af at nogen falder over denne tråd og har det samme problem =)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.