mboost-dp1
Proxy til WoW
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hej, jeg sidder på skolens trådløse net og kan ikke spille wow.
Kan nogen give mig et pogram og guide til hvordan jeg kan komme udenom spærringen?
Har prøvet YourFreedom og Proxifier men jeg kan ikke finde ud af at sætte det ordentligt op, og jeg har uden held søgt efter en guide hele formiddagen xD
Kan nogen give mig et pogram og guide til hvordan jeg kan komme udenom spærringen?
Har prøvet YourFreedom og Proxifier men jeg kan ikke finde ud af at sætte det ordentligt op, og jeg har uden held søgt efter en guide hele formiddagen xD
conFen (2) skrev:Lowerping.
Kan den komme udenom spærringen? Jeg forstår det som om at det kun kan forbedre din ping :s
conFen (6) skrev:Den guide på deres hjemmeside burde være ret nem at følge :)
Har fulgt deres guide 100% men når jeg launcher wow igennem freecap, eller sockscap så crasher det :s
Altså så vidt jeg husker har yourfreedom en guide på deres side, hvordan det skal sættes op med wow. Dog virkede det ik helt optimalt, så brugte også freecap (ny version af sockscap, da det har ændret navn). Du kan også bare sætte en VPN server op, så er du fri for at bruge det andet gøgl, men istedet nøjes med windows inbyggede funktion til det : )
Sikker på den ik bare er sindssyg lang tid om at hente din char list? På mit gym, skal man ik prøve at skifte server, det tager flere år før den får hentet char list.Imperial (8) skrev:Jeg kan godt komme ind i wow med SocksCap, men det fryser når jeg trykker log ind :S HELP xD
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.