mboost-dp1

program til poker

Gå til bund
Gravatar #1 - moreau
30. nov. 2006 17:05
jeg har fundet ud af at der kan være gode penge i at bruge en poker-bot når man spiller poker og har tjent en sjat penge på det, men....
jeg bruger et program der hedder hold´em inspector 2, det programmet gør er simpelthen at fortælle hvad jeg skal gøre f.eks. fold, call, raise... jeg sidder så og trykker på de knapper som robotten anbefaler, men det er ved at blive rimlig kedligt i længden til trods for at det godt kan være time lønnen værd...
jeg har læst mig frem til at der er programmer der kan manipulere musen (eller hvad det nu er de gør) men altså et program som kan få besked fra et program om hvad det skal få det andet program til at gøre...
så hvis nogle har noget viden om det ville det være rigtig fedt, har eventuelt en registrerings kode (som ikke er helt billig) som man kan få i bytte hvis man selv er interesret i at bruge en poker-bot der virker...
på forhånd tak
Gravatar #2 - tgr
30. nov. 2006 18:07
Hvad med at spille spillet som det er udformet? Hader botters.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login