mboost-dp1

Program til at styre processor hastighed?

Gå til bund
Gravatar #1 - Malthe-man
8. dec. 2006 16:44
Hej Alle,

Jeg har købt en Amilio Pro (super glad for den), men der mangler noget software hvor jeg manuelt kan gå ind og skrive op og ned for hastigheden på processoren, således at jeg selv kan vælge hvor hurtigt den skal køre når den kører på batteri.

Kan det tænkes at det slet ikke er nødvendigt, da der er tale om en Centrino Duo processor, som selv kan styre dette?

Et lille side spørgsmål: Er der nogen der kender en god side hvor man kan læse mere om nogle af de nye feuteres der er i Windows Vista?
Gravatar #2 - MiniatureZeus
8. dec. 2006 19:37
side spørgsmålet:
www.microsoft.com/windowsvista/
en.wikipedia.org/wiki/Windows_Vista
www.microsoft.com/danmark/windowsvista/
msdn.microsoft.com/windowsvista/
vistabloggen.dk
Gravatar #3 - buch
8. dec. 2006 21:51
Der skulle meget gerne følge den type software med computeren, eller også så søg lidt på deres hjemmeside.
Gravatar #4 - Malthe-man
8. dec. 2006 23:03
Har ringet til deres support. Der følger ikke noget med.
Gravatar #5 - ZOPTIKEREN
8. dec. 2006 23:12
Windows xp--> burde altid vælge laveste frekvens på processoren automatisk ved minimalt brug af den (medmindre du altså har været inde og ændre på automatisk styring i kontrol panelet). Men hvis du vil pille og laptopfabrikanten ikke har smidt et tool med, så kan du prøve speedswitchxp. Jeg aner ikke om det virker, men det kan du jo prøve.
Gravatar #6 - NFX
9. dec. 2006 15:12
Gravatar #7 - Benjamin Krogh
13. dec. 2006 17:11
rmclock har jeg selv rigtigt gode erfaringer med.

rmclock

SpeedswitchXP er udmærket, men jeg foretrækker rmclock.

Er ikke sikker på at der er Vista support på nogle af dem.
Gravatar #8 - Fjolle
13. dec. 2006 17:23
notebook hardware control
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login