mboost-dp1
Program til at se Tv med
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
jeg har anskaffet mig et tvkort til min computer, et pctv rave fra pinnacle. softwaren der følger med er sådan set fin nok, men jeg kunne forstille mig der eksisterede noget der var bedre. er der nogen der har nogle programmer som de bruger og er glade for?
Hvis det er en desideret harddisk-recorder-ting du er ude efter, så har jeg i tidernes morgen nydt godt af http://www.gbpvr.com/
Jeg mindes det var lidt besværligt at få xmltv til at levere tvguiden, men det kan lykkes. Jeg kan desværre ikke huske hvordan jeg gjorde, men der findes gode guides på nettet.
Det var den der overbeviste mig om at jeg havde behov for en computer der automatisk kunne stå og optage alt det jeg ikke har tid til at se, og jeg har nu skiftet den ud med mythtv på linux.
Jeg mindes det var lidt besværligt at få xmltv til at levere tvguiden, men det kan lykkes. Jeg kan desværre ikke huske hvordan jeg gjorde, men der findes gode guides på nettet.
Det var den der overbeviste mig om at jeg havde behov for en computer der automatisk kunne stå og optage alt det jeg ikke har tid til at se, og jeg har nu skiftet den ud med mythtv på linux.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.