mboost-dp1
probing scsi... aic7xxx.co - knoppix starter ikke??
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hej
Nogen jeg booter med min knoppix cd kommer følgende besked probing scsi... aic7xxx.co, hvorfor?
Jeg har downloadet to udgaver - den ene er testet af min kammerat, og virker!!!
mvh Anders
Nogen jeg booter med min knoppix cd kommer følgende besked probing scsi... aic7xxx.co, hvorfor?
Jeg har downloadet to udgaver - den ene er testet af min kammerat, og virker!!!
mvh Anders
jep
den stopper umiddelbart efter jeg har bootet. Jeg ved ikke hva scsi er? kan du forklare? Troede faktisk bare jeg kunne boote direkte fra cden - og det derfra ville virke.
den stopper umiddelbart efter jeg har bootet. Jeg ved ikke hva scsi er? kan du forklare? Troede faktisk bare jeg kunne boote direkte fra cden - og det derfra ville virke.
SCSI bruges til dataoverførsel til harddiske, og hvis du ikke kender det bruger du nok ide lige som de fleste(ata/sata).
Når du ikke bruger scsi så skulle den jo egentlig bare forstætte og finde dine ide diske.
Nu kender jeg ikke knoppix, men er der ikke en mulighed for at vælge safe-mode eller noget lignende når den starter op.
Når du ikke bruger scsi så skulle den jo egentlig bare forstætte og finde dine ide diske.
Nu kender jeg ikke knoppix, men er der ikke en mulighed for at vælge safe-mode eller noget lignende når den starter op.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.