mboost-dp1
Print Spooler Service problemer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hej derude.
Min Print Spooler Service stopper uden varsel! Det betyder at jeg ikke kan udføre printerfunktioner (udskrive, tilføje printer, ændre printerinstillinger, osv.)
OS = Windows XP prof.
Printer = Brother HL-1450
Er der nogen som har været udsat for dette problem, og kender en løsning?
Min Print Spooler Service stopper uden varsel! Det betyder at jeg ikke kan udføre printerfunktioner (udskrive, tilføje printer, ændre printerinstillinger, osv.)
OS = Windows XP prof.
Printer = Brother HL-1450
Er der nogen som har været udsat for dette problem, og kender en løsning?
Tak for forslaget, men ak...det var ikke løsningen. Jeg fik MSblaster virussen sidste uge, og selvom jeg har fået bugt med den for længst, så mistænker jeg at den alligevel har haft noget at gøre med mit problem (Print Spooler Service er nemlig afhængig af Remote Procedure Call).
Jeg trak i "nødhåndtaget" i går aftes og fik geninstalleret Windows. Dette har tilsyneladende afhjulpet problemet - bare dødirriterende at man skal gribe til den slags ekstremer!
Jeg trak i "nødhåndtaget" i går aftes og fik geninstalleret Windows. Dette har tilsyneladende afhjulpet problemet - bare dødirriterende at man skal gribe til den slags ekstremer!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.