mboost-dp1
MSN Messenger 7.0-problemer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Har det problem, at når jeg kører Messenger 7.0 final, går programmet i stå og reagerer enten slet ikke på input, eller lukker bare med det samme.
Det underlige er, at jeg godt kan køre programmet som proces, kan logge på og alt det, men så snart jeg maksimerer det, opstår problemet.
Kører XP Home med SP2. Da jeg havde 7.0 Beta med nøjagtig samme computer-konfiguration, var der ingen problemer.
Så hvis nogen har ideer til forslag eller har oplevet samme problem, så skriv.
Det underlige er, at jeg godt kan køre programmet som proces, kan logge på og alt det, men så snart jeg maksimerer det, opstår problemet.
Kører XP Home med SP2. Da jeg havde 7.0 Beta med nøjagtig samme computer-konfiguration, var der ingen problemer.
Så hvis nogen har ideer til forslag eller har oplevet samme problem, så skriv.
Måske er der nogle problemer mellem de forskellige versioner, den pre-installerede 4.7 klient, din 7.0 beta og din 7.0.
Prøv at fjern alt mesenger relateret software fra din maskine og fjern alle rester manuelt bagefter (check C:\Program Files\MSN Messenger\ og C:\Program Files\Messenger efter uninstall).
Du kan fjerne den preinstallerede messenger således:
http://www.neowin.net/forum/lofiversion/index.php/...
Genstart, og download den nye messenger 7 final fra MS
Prøv at fjern alt mesenger relateret software fra din maskine og fjern alle rester manuelt bagefter (check C:\Program Files\MSN Messenger\ og C:\Program Files\Messenger efter uninstall).
Du kan fjerne den preinstallerede messenger således:
http://www.neowin.net/forum/lofiversion/index.php/...
Genstart, og download den nye messenger 7 final fra MS
Har fjernet Win Messenger og alt, der har noget at gøre end MSN Messenger, har også hentet 7.0 final igen, men lige lidt hjælper det.
Derfor tænker jeg over, om det kan være en fejl i den build af 7.0, som Microsoft har udgivet, og om det måske bliver rettet på et senere tidspunkt.
Men det ved jeg ikke. Ved bare, det ikke virker.. ):
Derfor tænker jeg over, om det kan være en fejl i den build af 7.0, som Microsoft har udgivet, og om det måske bliver rettet på et senere tidspunkt.
Men det ved jeg ikke. Ved bare, det ikke virker.. ):
Prøv evt. at smide den sidste servicepack på Windows igen, eller uninstall dine gfx drivere, hente de nyeste og smid dem på også.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.