mboost-dp1
Min PC genstarter.....
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Som oftest når jeg spiller ex. Max Payne 2 eller lign. stopper den spillet og vender tilbage til skrivebordet, ved andre spil genstarter den hele maskinen, eller hvis jeg afspiller dvd film fra min HD så genstarter den også ofte.
Et andet problem er at den også ganske ofte mister forbindelsen til nettet, hvorefter jeg må genstarte for at kunne komme på nettet / MSN eller checke mails.
Jeg har prøvet at installere en helt ny HD og alle mine programmer hvis det var virus, men uden held.
Jeg har skiftet grafikkort....uden held.
Min maskine er en P4 2.4 Northwood, Asus P4S8X,256mb DDR Ram PC2700. Grafikkort:64mb ASUS V8170 Gforce4 mx440.
2 x 120 gb HD, DVD brænder og CD brænder.
300 W Strømforsyning
Er der nogle gode ideer til at løse problemet ??????
Et andet problem er at den også ganske ofte mister forbindelsen til nettet, hvorefter jeg må genstarte for at kunne komme på nettet / MSN eller checke mails.
Jeg har prøvet at installere en helt ny HD og alle mine programmer hvis det var virus, men uden held.
Jeg har skiftet grafikkort....uden held.
Min maskine er en P4 2.4 Northwood, Asus P4S8X,256mb DDR Ram PC2700. Grafikkort:64mb ASUS V8170 Gforce4 mx440.
2 x 120 gb HD, DVD brænder og CD brænder.
300 W Strømforsyning
Er der nogle gode ideer til at løse problemet ??????
Hmmm! Har du checket størrelsen på din sidefil! Det kan være fordi at du har sat den til at være for lille! Så står computeren nemlig af hvis den skal bruge mere! nå jo! også forresten! få dig et nyt grafikkort! Jeg har haft et magen til dit og det var noget møg! det gør windows endnu mere ustabilt end det allerede er!
Som jeg efterhånden har sagt uhyggeligt mange gange, så rebooter computeren automatisk når XP genererer en blå skærm. Slå automatisk reboot fra!!!! Kontrolpanel-->system-->avanceret-->start og genoprettelse. Uncheck genstart automatisk. De blå skærm skriver ofte hvilken fil der har genereret fejlen. Efter mine erfaringer er problemet meget ofte drivere. Når du ved hvilken fil der har genereret fejlen er det meget nemmere at tracke hvor fejlen kommer fra. Hvis du sender bug reporten efter genstart, kommer der også tit et popup explorer vindue med mulig løsning på problemet. Prøv at post hvilken fejl det er der bliver genereret, hvis fejlen ikke altid er den samme er det sandsynligvis din ram, for høje temperaturer, eller en underdimensioneret PSU.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.