mboost-dp1

"Læsekvittering" i Outlook 2007

Gå til bund
Gravatar #1 - BjarniM
14. maj 2009 12:20
Er der nogen her, der ved, om man kan opsætte et eller andet, så man ved, hvorvidt den person, man har sendt en mail til, har læst mailen?

Jeg tænker ikke på den der "anmoder modtageren af din mail om at kvittere for modtagelsen". Jeg tænker mere på en eller anden mulighed, så man automatisk får en kvittering, lige så snart modtageren har læst mailen. Altså ikke, hvor modtageren skal kvittere manuelt.

Ved nogen?
Gravatar #2 - The-Lone-Gunman
14. maj 2009 12:50
Tjah, så skal du vel ud i nogle spam-metoder med at putte et eller andet i mailen, som åbnes.

Kan evt. være et link til et embedded billede, der har en unik sti for den mail du sender, hvor du så på serveren registerer når billedet tilgåes.

Ellers tror jeg du må nøjes med den indbyggede funktion.
Gravatar #3 - thorjak
14. maj 2009 17:15
Vil jeg da godt nok ikke håbe, ville godt nok blive sur hvis nogle kunne se hvornår jeg åbner en mail, eller hvor lang tid der går til jeg svare.

Noget helt andet er, at så skal softwaren du bruger til at læse mails jo understøtte det, så kan umuligt tro det.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login