mboost-dp1
Kryptering!?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Er der nogen, der har gode og/eller dårlige erfaringer med nogle krypteringsprogrammer.
Bl.a. vil jeg kryptere en ekstern HDD, der kører via firewire - kan det lade sig gøre? Og hvordan reagerer en krypteret disk, hvis den flyttes mellem 2 computere?
Jeg har overvejet at købe SafeGuard - any comment?
Bl.a. vil jeg kryptere en ekstern HDD, der kører via firewire - kan det lade sig gøre? Og hvordan reagerer en krypteret disk, hvis den flyttes mellem 2 computere?
Jeg har overvejet at købe SafeGuard - any comment?
Prøv at søg på google efter OpenPGP. Det er frit osv og skulle være rimeligt godt. Har ikke selv haft erfaring med det, men det er da en mulighed.
Synes jeg har læst noget om at PGP ikke skulle være det mest sikre... OpenPGP = PGP på nogen måde?
Andre input?
Andre input?
Man kan lære og snakke finsk, også bare skrive alle vigtige informationer på finsk. Så kan ingen læse det, smart!
;-)
;-)
Nu ved jeg selvfoelgelig ikke hvad du har paa dit eksterne HDD, men jeg ville ikke vare bange for at benytte PGP til at kryptere inholdet.
Uden den helt store viden om krypteringer (kryptologi?), vil jeg sige at PGP er udemaerket til privatpersoner...
Uden den helt store viden om krypteringer (kryptologi?), vil jeg sige at PGP er udemaerket til privatpersoner...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.