mboost-dp1

Komplet back-up af Outlook 2007

Gå til bund
Gravatar #1 - BjarniM
11. aug. 2009 18:43
Sidste gang, jeg formatterede min maskine, gik der ged i den, da jeg skulle sikkerhedskopiere indholdet af postkassen, Outlook 2007.

Selv om jeg valgte at tage en back-up af postkassen og valgte "Include subfolders" fik jeg kun indholdet af indbakken, og intet andet. Med andre ord tabte jeg alt, hvad jeg havde i andre mapper, som f.eks. "Sent items" og alle øvrige mapper, jeg selv havde lavet. Derudover mistede jeg også hele min kontaktliste.

Hvad nøjagtig er det, jeg skal kopiere, for at få ALT med, i sikkerhedskopien?
Gravatar #2 - 3214N
11. aug. 2009 19:02
Hvis du arkiverer alt ned i en PST fil, kan du jo "mounte" den efterfølgende, så du kan se om den har fået det hele med.
Gravatar #3 - BjarniM
11. aug. 2009 19:07
Det var lige det, jeg gjorde sidste gang, og som jeg efterfølgende for sent fandt ud af, at alt ikke var kommet med :(
Gravatar #4 - Pernicious
13. aug. 2009 14:22
Der er to måder at gøre det på. Enten eksporterer du til en pst-fil, hvilket til trods for din oplevelse, burde virke, eller også gemmer du blot den pst-fil som Outlook automatisk har oprettet i sin tid, er gemt et sted inde i din profil-mappe (søg efter *.pst).
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login