mboost-dp1
Kan ikke åbne jobliste i xp pro
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
I dag trykkede jeg alt+ctrl+del for at åbne joblisten på min computer. Der skete ikke noget. Jeg prøvede igen, stadig ikke noget. Så højreklikkede jeg på processlinjen og trykkede på "jobliste", stadig ikke nogen jobliste. Jeg trykkede start -> kør skrev taskmgr og der kommer et vindue hvori der stod: "Denne fil bruges i øjeblikket i et andet program." (Gik ud fra at man kunne åbne task manageren ved at skrive taskmgr i "kør")
Nå, så genstartede jeg. Den kunne stadig ikke åbens vha. alt+ctrl+del eller ved start -> kør skrev taskmgr.
Så lukkede jeg alle de applikationer jeg nu kunne, men jeg kan stadig ikke åbne joblisten. Nogen der har en ide om hvad der kan være i vejen?
Nå, så genstartede jeg. Den kunne stadig ikke åbens vha. alt+ctrl+del eller ved start -> kør skrev taskmgr.
Så lukkede jeg alle de applikationer jeg nu kunne, men jeg kan stadig ikke åbne joblisten. Nogen der har en ide om hvad der kan være i vejen?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.