mboost-dp1

Ka det virkelig passe? (( Sandisk-memory card-sd))

Gå til bund
Gravatar #1 - heart_made
12. feb. 2006 01:37
Hej med jer!

Jeg har lige et spm. mht digitalkameraer samt sandisk-kortet.
Mit kære efterhånden nu dumme kameraer valgte her for et par mdr siden i 2005 med et halvt års mellemrum at slette alle mine billeder mv. jeg har på mit sandisk memory card på 256 og 512 MB, hvilket så var trist for jeg ikke
havde fået dem brændt ud da jeg ikke havde så meget plads på min harddisk dengang. Det skete efter jeg havde slukket kameraet for at skifte batterier.

Så forleden snakkede jeg med en bekendt, som fortalte mig at billederne faktisk stadig er på kortet, det kan en forhandler finde frem til mig fx hos Computer City. Og
jeg stoler self. på vedkommende men er også lidt skeptisk. Og vil høre kan det virkelig lade sig gøre?! for så vil jeg være evigt lykkelig da der er en masse af de billeder og filer ting jeg bare skal have igen og self. dem alle
HVIS det kan lade sig gøre og brænde dem ud hurtigst som muligt. Hvis det endelig er muligt hvad er proceduren så og hvor meget vil det i så fald koste? (:

På forhånd tusind tak!!

Godnat og fortsat god søndag!

De bedste hilsner,
-- Sami

http://www.sandisk.com/Products/Catalog(1052)-SanD...
Gravatar #2 - BurningShadow
12. feb. 2006 08:51
Jeg oplevede noget tilsvarende, for ca. 1½ år siden.
Jeg kan ikke huske hvilket program jeg brugte, da jeg forsøgte med flere forskellige. Jeg vil mene at det kan være en god ide at kaste et blik her.
Gravatar #3 - JAB
12. feb. 2006 13:42
Der findes faktisk Freeware programmer der kan søge dit kort i gennem for billeder. Dog kræver det at den kan se kortene som et Drev, har selv været ude for at kortet var tomt, selv om at der var taget billeder på det.

Zero Assumption Digital Image Recovery
http://www.snapfiles.com/get/zaimagerecovery.html

Det er desværre gået Komercielt men kan stadig suges fra det link jeg har provided.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login