mboost-dp1
Joystick software
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Har lige fundet mit microsoft sidewinder force feedback pro Joystick frem i skabet, og har prøvet ihærdigt på google og microsoft's side at finde drivers til det, men dog uden succes!
Har prøvet at gå ind i Kontrolpanel > Game Controllers > og så add sidewinder pro joystikket, men den siger:
"your gameport og gameport drivers er not properly configured contact your device manager"
Nogle der ved hva jeg skal gøre???
Btw... har winXP :)
Har prøvet at gå ind i Kontrolpanel > Game Controllers > og så add sidewinder pro joystikket, men den siger:
"your gameport og gameport drivers er not properly configured contact your device manager"
Nogle der ved hva jeg skal gøre???
Btw... har winXP :)
Jeg tror ikke du kan få det til at virke. Jeg har selv et gammelt sidewinder joystik, men Microsoft har jo valgt at lukke den afdeling ned, og der er ikke fremstillet drivere til XP.
Du kan dog godt fixe noget sammen ved at bruge et program som Girder og selv programmere de forskellige kombinationer til tastaturtryk.
Du kan dog godt fixe noget sammen ved at bruge et program som Girder og selv programmere de forskellige kombinationer til tastaturtryk.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.