mboost-dp1

jobliste i ME

Gå til bund
Gravatar #1 - pokana
9. dec. 2003 18:31
hjælp min pc er mystisk og jeg formaterer den hver 2 uge fordi den bliver træls jeg får tit at vide at jeg ikke har flere system rescurser (512 mb ram har jeg) men kunne godt tænke mig at se en jobliste i me men jeg kan ik finde den nogen steder jeg ville også godt se hvordan min cpu har det men det kan jeg ik se nogen steder hvordan får jeg det at se

håber der er nogen flinke folk der kan hjælpe mig
Gravatar #2 - Kadann
9. dec. 2003 20:06
Tryk ALT + CTRL + DELETE én gang, så får du en jobliste op.. men hvis du leder efter noget i retning af hvad der er i NT, 2000 og XP, mener jeg ikke det findes i ME.. men, der findes måske et alternativ.

Under alle omstændigheder, ville jeg nok sige, at du burde overveje et andet OS, hvis du skal geninstallere hver 2. uge.
Gravatar #3 - SKPFræser
10. dec. 2003 07:34
#1 hvad med sådan et krammedyr som du kan tage med iseng hihi
Gravatar #4 - Pernicious
10. dec. 2003 14:56
Enig med Kadann der, Windows ME er dælme det værste skrammel af en Windows udgivelse som MS er kommet med. Skift du i en fart til XP eller evt. W2k hvis du helst vil blive i Windows-verdenen.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login