mboost-dp1

Hvordan skifter jeg firefox user?

Gå til bund
Gravatar #1 - inuuvca
6. maj 2005 13:54
Well. Firefox spurgte mig da jeg prøvede at starte firefox, om hvilken "user" jeg ville bruge, pga. de var igang med at tjekke om settings osv. Jeg valgte så en ny bruger, så de kunne gøre det de skulle gøre. Jeg har gjort det før. Man kan ikke lige logge ind på sin egen bruger, fordi nu tjekker de lige nogen ting. Men jeg kom desværre til at klikke "dont popup, when start firefox"
Så dvs. at jeg nu ikke kan logge ind som min gamle bruger. Jeg har ikke nogen af mine bookmarks, el. lign. og det er lidt irriterende.
Nogle der ved hvordan jeg kommer ind og skifter bruger igen?
Gravatar #2 - ls
6. maj 2005 16:03
hey...
ar siddet med samme problem er det er sgu fucked up når ens fortrukne er væk, men der findes en løsning:

1. luk alle dine browsere
2. tryk start -> kør -> og skrive så firefox.exe -p eller firefox.exe -profilemanager.

Nu skulle der meget gerne komme en profilmanager hvor det er let at skifte over til default brugeren som typisk vil være den som du hidtil har brugt...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login