mboost-dp1
Hvordan installerer man nye temaer til Firefox 3?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hej.
Jeg har lige fundet et tema til mit FF jeg godt ville ha' på end den standarde. Jeg læste at man sq ind i Funktioner>Tilføjelser>Temaer og der dér var en knap der skulle give mig adgang til installation af nye, men nej. Hva jeg læste var dog til Firefox 2 men regnede med at det var det samme med 3. Nogen der ved det? :)
- På forhånd tak.
Jeg har lige fundet et tema til mit FF jeg godt ville ha' på end den standarde. Jeg læste at man sq ind i Funktioner>Tilføjelser>Temaer og der dér var en knap der skulle give mig adgang til installation af nye, men nej. Hva jeg læste var dog til Firefox 2 men regnede med at det var det samme med 3. Nogen der ved det? :)
- På forhånd tak.
Enten finder du temaet direkte fra kilden, så styrer firefox selv installationen. Se f.eks. her: http://www.takebacktheweb.org/ . Ellers gør du som jeg skriver, og besøger add-ons i firefox og søger efter temaet der. Er det så svært at finde ud af?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.