mboost-dp1
Hvordan fan' instalere man Notepad?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Ok der var lige en virus som kom forbi mit Notepad program i windows mappen.. og nu har min Panda slettet den, det er jeg da også glad for (TAK PANDA)... men hvordan fanden får jeg min Notesblok tilbage igen?
Jafor den er standart i windows og ligger ikke på windows DVD'en... eller CD som de fleste nok har!
Og jeg Tør fanme ikke at hente den på nettet, så er det bare en Nuke eller noget andet satans crap som min Panda ikke kan finde!
Jafor den er standart i windows og ligger ikke på windows DVD'en... eller CD som de fleste nok har!
Og jeg Tør fanme ikke at hente den på nettet, så er det bare en Nuke eller noget andet satans crap som min Panda ikke kan finde!
.. du kan under kontrolpanel, også Tilføj/Fjern Programmer, vælge Windows Installation...
Jeg mener notesblok ligger under 'Tilbehør', så find det der og installer det...
Btw. maks træls at leve uden notesblok nok!
Jeg mener notesblok ligger under 'Tilbehør', så find det der og installer det...
Btw. maks træls at leve uden notesblok nok!
NOPE.. det er det jeg sir' Det er et standart program i windows og er derfor inklueret i alle instalationer... men ellers tak!
JEG KAN IKKE UNDVÆRE NOTEPAD.... det er det eneste program udover paint som microsoft har FULDFØRT og er godt!
NOTE PAD RULLEZ..
nok med alt det flame mads.... Er der nogle der ve hvordan jeg får det tilbage???
JEG KAN IKKE UNDVÆRE NOTEPAD.... det er det eneste program udover paint som microsoft har FULDFØRT og er godt!
NOTE PAD RULLEZ..
nok med alt det flame mads.... Er der nogle der ve hvordan jeg får det tilbage???
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.