mboost-dp1

Hvor køber man Vista Home Premium, 64 bit?

Gå til bund
Gravatar #1 - lorric
20. feb. 2009 14:16
Hej alle,

Nu har jeg så købt 4G RAM, og min XP kan kun se 2.75G. Så nu er det på tide at prøve det her nymodens Vista, som alle de unge taler om.
Jeg vil gerne have den version, som hedder Home Premium, i 64-bit udgaven. Og licensen skal ikke være en OEM, men en fuld licens. Det sidste giver en del problemer, for jeg kan fame ikke finde det nogen steder.

Jeg ved at hvis man køber Vista Ultimate, så får man både en 32-bit og en 64-bit install cd/dvd med i købet, men det gælder vist ikke Home Premium.

Jeg har kikket på en del forskellige webshops, og ingen af dem kan præsentere lige præcis den her version.

Er der noget jeg ikke ved, eller er der bare intet salg i ikke-OEM licenser?

På forhånd tak
Gravatar #2 - Pally
20. feb. 2009 14:27
I kassen ligger der ud over en DVD med 32-bit versionen en bestillingsseddel, som du sender til MS. De sender så en DVD med 64-bit versionen på (gratis selvfølgelig).

Jeg ved ikke, om man kan ringe til MS DK for at få en hurtigere levering. Det er et forsøg værd.
Gravatar #3 - lorric
20. feb. 2009 19:03
Lol, er det virkelig det hele? Ok, tak for svaret :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login