mboost-dp1

how to: Slet Windows Medieplayer i Vista?

Gå til bund
Gravatar #1 - Norrah
18. okt. 2008 20:02
Jeg er blank... har ledt alle de normale steder..
Og nettet siger bare... det kan ikke lade sig gøre...
Og det er self noget lort..
Self kan det lade sig gøre.
Gravatar #2 - Fjolle
18. okt. 2008 20:50
Køb n udgaven :)
Gravatar #3 - coday
18. okt. 2008 21:27
Lav en ny vista DVD med vlite, men kræver at du vil gensintallere..
Gravatar #4 - Norrah
18. okt. 2008 21:38
never mind...!!
This sucks.

Lukkede bare ned for processen og nægter den hermed at starte...
Skal fandme ikke stræle kontrol over play knappen fra iTunes... luder medieplayer...
Gravatar #5 - rumagenten
20. okt. 2008 19:06
det er da Itunes der er max luder!
Gravatar #6 - Magten
20. okt. 2008 19:13
Er der ikke en mulighed for at fjerne Windows komponenter, under "Tilføj fjern programmer" i Vista, ligesom i XP?
Gravatar #7 - Systran
20. okt. 2008 19:25
Kan du ikke bare slette alle genveje, fjerne det fra standardprogrammer (kontrolpanel) og så lade det være? Hvis det er på grund af diskplads, kan jeg oplyse at det fylder 4,3 MB. :)
Derudover kan man vel også bare slette mappen Windows Media Player fra C:\Programmer.
Kan ikke se, hvorfor det er til gene. Jeg synes det er et glimrende program :)

/0.02 $
Gravatar #8 - milandt
20. okt. 2008 20:16
Hvis nogen ved hvordan man sletter Windows Vista og beholder Media Player vil jeg gerne høre hvordan..
Gravatar #9 - Fjolle
20. okt. 2008 20:55
milandt (8) skrev:
Hvis nogen ved hvordan man sletter Windows Vista og beholder Media Player vil jeg gerne høre hvordan..

ta-da
Gravatar #10 - Makey
20. okt. 2008 21:06
Hvis du bare vil have det til at holde op med at køre er det da meet nemt, luk programmet og processen, gå ind i dens mappe og slet nogle tilfældige filer der ser vigtige ud og så skulle det være overstået.

Det var forresten en god ide at fjerne medieafspilleren. Har købt ny bærbar med bedre specs og Windows V-biiip. Det sjovere er at den stadig er væsentlig langsommere end min nu mere end to år gamle, og med dårligere specs, WinXP bærbare. Det er så irriterende at det styresystem kræver mere bare for at køre normalt end XP, og jeg gætter på det driver folk ud i at man desperat prøver at fjerne alt unødvendigt fra den.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login