mboost-dp1

Hjælp til Vista

Gå til bund
Gravatar #1 - matt_bender
19. apr. 2007 14:37
Hey.

Jeg har netop fået ny bærbar computer, og dertilhørende Windows Vista, som jeg synes er fint nok. Men har fået et lille problem, som I måske kan være behjælpelige med.

Har via en intern harddisk overført works-dokumenter fra min gamle computer, men af en eller anden grund vil det nye Works ikke læse dem, fordi filerne åbenbart er beskadigede... hvilket jeg ikke forstår, hvorfor de skulle være. Ved godt der ikke er meget at gå i krig med, men måske nogle af Jer andre har oplevet lignende problemer?
Gravatar #2 - Softy
20. apr. 2007 09:32
Er det kun i Vista at du har problemet?

Har du prøvet at overføre dokumenterne til en anden XP maskine?

Hvis det virker der, så bekræfter det jo bare (højst sandsynligt) at Vista ikke er færdiggjort endnu.... bugs bugs og atter bugs.... det samme gælder næsten samtlige drivere til Vista :(

Jeg vil klart anbefale at du holder dig til XP i ½-1 år endnu..... ihvertfald til Service Pack 1 udkommer..... Jeg tror den kommer til at fixe rigtig rigtig mange ting.... Se bare da XP lige udkom... masser af børnesygdomme ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login