mboost-dp1
hjælp til instalation
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
jeg har købt et nyt pc spil, og jeg kan ikke få det instaleret.
please hjælp mig. Jeg har skrevet til det firma jeg købte det af, der var ingen hjælp at hente.
Min mail adr. [email protected]
Hilsen Søren.
please hjælp mig. Jeg har skrevet til det firma jeg købte det af, der var ingen hjælp at hente.
Min mail adr. [email protected]
Hilsen Søren.
This' gonna be a tough one...
Spøg til side, Lindelaus, hvis du kan forklare følgende, så kan vi hjælpe dig meget hurtigere:
1) Hvilket styresystem du har (hvis du ikke ved det, så højreklik på Denne Computer på dit skrivebord, vælg Egenskaber og find den fine tekst, der starter med "Microsoft Windows ...")?
2) Hvornår opstår fejlen?
3) Kommer der en fejlkode og hvilken (giv den helt præcise)?
4) Hvilket grafikkort, bundkort og ram bruger du (Ikke nødvendigt, men nice-to-know i denne situation)?
Spøg til side, Lindelaus, hvis du kan forklare følgende, så kan vi hjælpe dig meget hurtigere:
1) Hvilket styresystem du har (hvis du ikke ved det, så højreklik på Denne Computer på dit skrivebord, vælg Egenskaber og find den fine tekst, der starter med "Microsoft Windows ...")?
2) Hvornår opstår fejlen?
3) Kommer der en fejlkode og hvilken (giv den helt præcise)?
4) Hvilket grafikkort, bundkort og ram bruger du (Ikke nødvendigt, men nice-to-know i denne situation)?
Windows Wista TM Home Basic.
Efter jeg har klikket på iconet på skrivebordet og billdet på skærmen kommer hvor der bla. står install det klikker jeg på og så står pc og blinker i 2 timer og intet sker.
Ingen fejlkode.
Mobile intel(r) 4 Series Express Chipset Family.
Bundkort ?
Hukommelse 3 GB
Harddissk 185GB ledig
Efter jeg har klikket på iconet på skrivebordet og billdet på skærmen kommer hvor der bla. står install det klikker jeg på og så står pc og blinker i 2 timer og intet sker.
Ingen fejlkode.
Mobile intel(r) 4 Series Express Chipset Family.
Bundkort ?
Hukommelse 3 GB
Harddissk 185GB ledig
Er det en bærbar computer du forsøger at installere på?
Og hvis ja, hvilket mærke og modelnr.?
Hvis det ikke er en bærbar, er det så en stationær computer du har købt samlet (f.eks. en HP, Dell osv.) Og hvad er modelnr. på den?
Jeg går ihvertfald ikke ud fra det er en computer du har samlet selv ;)
Og hvis ja, hvilket mærke og modelnr.?
Hvis det ikke er en bærbar, er det så en stationær computer du har købt samlet (f.eks. en HP, Dell osv.) Og hvad er modelnr. på den?
Jeg går ihvertfald ikke ud fra det er en computer du har samlet selv ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.