mboost-dp1
HJÆLP... Realm Down i D2
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg spiler diablo II: LOD og oplever realm down hver dag... er der en måde jeg kan forhindre/fjerne det på... det er pisse frustrerende og jeg kan ikke finde hjælp på blizzards tech-support side... hvis der evt. var et program eller en patch der kunne afhjælpe problemet kunne det være perfekt...
jeg spiller også meget d2..!
Nå jeg dræber pindle flere gange i træk, ca 40-50 gange, får jeg realm down.. og det vare et par timer, hver gang.. :S
Jeg har snakket med en ven om det, han ved meget om det der.. hehe..
Men efter hva han ved, er det med vilje, de lavede det, til patch 1.10.. pga. alle dem som brute bot..
Men de kunne da godt tage at lave det om igen, nu hvor der ikk er bot..? eller er der? hehe
Har også overvejet at skrive ind til dem, og høre om det er noget de vil lave noget ved? jeg syntes det er pisse iaterende!
Nå jeg dræber pindle flere gange i træk, ca 40-50 gange, får jeg realm down.. og det vare et par timer, hver gang.. :S
Jeg har snakket med en ven om det, han ved meget om det der.. hehe..
Men efter hva han ved, er det med vilje, de lavede det, til patch 1.10.. pga. alle dem som brute bot..
Men de kunne da godt tage at lave det om igen, nu hvor der ikk er bot..? eller er der? hehe
Har også overvejet at skrive ind til dem, og høre om det er noget de vil lave noget ved? jeg syntes det er pisse iaterende!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.