mboost-dp1
Hjææææææælp !
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg sidder her som en videreudviklet edb-mongol og har for ca. en uge siden hentet de sidste opdateringer til microsoft (efter popup med vigtige opdateringer !) Dagen efter starter jeg min maskine (tror jeg) MEN DEN ER DØD ! Fed opdatering, optimal internetbeskyttelse !!!
Jeg måtte geninstallere, efter at have fjernet ALLE tidligere opdateringer, og kører Outlokk Express 5.0 igen...
JEG KAN IKKE OPDATERE, HAR HENTET EN DER HEDDER Q823559 ca. 10 gange uden der sker en sk**......
Har i skrivende stund hentet Outlook Express 6.0, med det resultat, at jeg får en popup: Outlook Express 6.0 kan ikke startes fordi MSOE.DLL ikke kan indlæses.
HVAD FA**** SKAL JEG GØRE ??? (Windows 98 SE)
Jeg måtte geninstallere, efter at have fjernet ALLE tidligere opdateringer, og kører Outlokk Express 5.0 igen...
JEG KAN IKKE OPDATERE, HAR HENTET EN DER HEDDER Q823559 ca. 10 gange uden der sker en sk**......
Har i skrivende stund hentet Outlook Express 6.0, med det resultat, at jeg får en popup: Outlook Express 6.0 kan ikke startes fordi MSOE.DLL ikke kan indlæses.
HVAD FA**** SKAL JEG GØRE ??? (Windows 98 SE)
Hmm... nu bruger du jo et 5 år gammelt OS, så måske skulle du købe XP og prøve det, jeg har ALDRIG haft problemer med Windows XP og kender heller ingen der har det (udover et par tosser med beta leaks...).
Dit problem lyder som et klassisk OS (windows) problem
Dit problem lyder som et klassisk OS (windows) problem
Kadann: Det er også min egen tanke, men jeg har den sidste Norton Anivirus Pro, med live update. Jeg har kørt Trend Micros "Housecall" alt uden held (Kører også Ad-aware 6.0 dagligt...)
Freestyler007: Det var der hele problemet startede...!!!, Har genindstalleret 3 gange nu med forsøg på at opdatere, nu optræder Outlook Express 6.0 ikke engang på "Tilføj og fjern programmer), så nu er min mailboks også nede. Jeg kan ikke engang komme tilbage til Outlokke Express 5.0, hvor jeg kunne åben min postkasse. Den siger at filen msoe.dll ikke kan indlæses ! Den eksisterer i systemet men er tilsyneladende inaktiv...
Freestyler007: Det var der hele problemet startede...!!!, Har genindstalleret 3 gange nu med forsøg på at opdatere, nu optræder Outlook Express 6.0 ikke engang på "Tilføj og fjern programmer), så nu er min mailboks også nede. Jeg kan ikke engang komme tilbage til Outlokke Express 5.0, hvor jeg kunne åben min postkasse. Den siger at filen msoe.dll ikke kan indlæses ! Den eksisterer i systemet men er tilsyneladende inaktiv...
Umiddelbart kan jeg heller ikke komme på hvad dit problem er men jeg giver TLG ret.
Hvis du formatere, geninstallere 98 og derefter opgraderer til XP (en opgraderingspakke kan købes orginal for ca. 600kr) for derefter at kører windows update fra hjemmesiden, så vil jeg mener at du er ude over dit problem.
Men det kan da være, at der er nogen, der kan give en mere præcis forklaring/løsning....
Hvis du formatere, geninstallere 98 og derefter opgraderer til XP (en opgraderingspakke kan købes orginal for ca. 600kr) for derefter at kører windows update fra hjemmesiden, så vil jeg mener at du er ude over dit problem.
Men det kan da være, at der er nogen, der kan give en mere præcis forklaring/løsning....
Blue: Det er også min mening (har lige fået en XP ind af døren. Men det ændrer ikke på det faktum, at det i mine øjne er skræmmende, man ikke kan opdatere uden at "lægge" sin PC ned...
Raenil: Jeg har genindstalleret HELE Windows 98SE...:o)
Raenil: Jeg har genindstalleret HELE Windows 98SE...:o)
Ganske enig... men det er nu ikke nødvendigvis pga. opdateringen at din computer fik problemer. Jeg har nemlig været ude for noget lignede, hvor der lige pludselig manglede to vigtige systemfiler, uden umiddlebart at have hentet nye opdateringer. Heldigvis kunne mit reddes ved bare at køre reperationssystemet direkte fra XP-cd'en... men en smule skræmmende at sådanne filer uden videre kan "forsvinde" af sig selv...
"hmm".."Måske skulle man få fat i konspirationsmestrene?" "TLG, er det noget du kan klare?" ;)
"hmm".."Måske skulle man få fat i konspirationsmestrene?" "TLG, er det noget du kan klare?" ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.