mboost-dp1

Hamachi? Help

Gå til bund
Gravatar #1 - HAlleBy!
11. jan. 2009 14:26
Heey, har hentet hamachi, men det virker ikke? Har oprettet netvært og folk kan joine det men intet vpn/lan er oprettet.

Ping'er jeg personen får jeg bare meddelsen at der er timeout?

browser jeg personens filer (gennemse) åbner den min egen dokument mappe. Har åben config på min router og har været inde og ændre så porte osv. er åbne, men stadig ingenting? hvis der er nogen der har en ide så pleace skriv.

//Tak på forhånd

//HAlleBy!
Gravatar #2 - stevns
11. jan. 2009 15:47
Hmm, ved godt det ikke er den store hjælp, men...

Jeg har altid haft tusind problemer med hamachi, har aldrig selv fået det til at virke. Kun i 1 min af gangen, og det har altid fucked mit netværk helt op, så min stationære eller bærbar ikke har kunne komme på, alt efter hvilken computer jeg har prøvet på :S

Der er også noget med at til nogle ting skal man lave helt specielle indstilinger.
Gravatar #3 - HAlleBy!
11. jan. 2009 17:30
lige nu der er alt sq en hjælp :b Men ja alle forums osv. jeg har læst står det som det nemmeste nemme, men ikke for mig har aldrig fået det til at virke...ved ikke helt hvad det er af specielle indstilliger man skal pille ved, tror sq jeg har prøvet alt snart? men ellers tak for hjælpen :b
Gravatar #4 - stevns
11. jan. 2009 18:50
Men til hvilket formål skal du bruge det til?

Engang ville en ven og jeg spille starcraft mod hinanden. Det virkede fint for ham, og han lavede en del underlige instillinger inde i netværksforbindelser for mig. Og det kom til at virke i 1 min, så døde min internetforbindelse helt. :S

Men tror godt du kan regne med du skal lave instilinger specielt til hver ting. :S
Gravatar #5 - HAlleBy!
11. jan. 2009 20:39
hmm, ja jeg skal jo selvfølgelig bruge det til vpn/lan men også til fildeling mellem mig og nogle venner, det burde jo bare være så nemt....suk!
Gravatar #6 - gentox
11. jan. 2009 22:48
Hvad med at prøve Teamviewer?.
Der er VPN nemlig også en mulighed.
Gravatar #7 - HAlleBy!
12. jan. 2009 15:37
jo tak det vil jeg kigge på ;b
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login