mboost-dp1

GTA IV. Fundet en løsning som måske virker fatter den bare ikke :D(win7)

Gå til bund
Gravatar #1 - Yulik
17. jan. 2009 11:34
fatter ikke helt hvad der stå og vor skal jeg finde c++ sp1 installer :O?
Vil helst have en guide hvordan man gør :D

2. Installing GTA IV. Run the C++ SP1 installer (inside the Redistributable folder) before the GTA IV installation. Otherwise you will get permission errors. Can be done afterwards too but the install will give errors if not run before the GTA IV installation.

3. GTAIV.exe needs to be run in compatibility for Vista or XP SP2 when installing GTA IV.
Gravatar #2 - cazotaro
17. jan. 2009 12:20
Tror det vil være en fordel at forklare problemet?
Men står der ikke bare at du skal have Vista SP 1 eller XP SP2*?

*det kræver nu XP SP3, bortset fra XP 64 bit - http://www.rockstargames.com/support/req_support_d...
Supported Operating Systems

* Windows Vista (plus Service Pack 1)
* Windows XP (plus Service Pack 3)
plus DirectX 9
plus Microsoft .NET Framework 3.5

For at opdatere ServicePack (SP) skal du køre windows update..
Gravatar #3 - Yulik
17. jan. 2009 12:32
Det er Windows 7 BETA! :) Har fået den til at installer den gide rbare ikke ind i spillet xD
Gravatar #4 - MiniatureZeus
17. jan. 2009 13:29
Ku' være fordi at 7 er beta, og rockstar derfor er pænt ligeglade med om deres spil kan afspilles på det...?
Gravatar #5 - Yulik
17. jan. 2009 14:14
regner jeg da med er drfor men har læst flere har fået det til at virke på den måde som jeg gjorde :S og har fået et problemm til! KAN IKKE SLETTE GTA IV! har fundet udaf der mangler en fil :P
Hvordan sletter man det, det virker ikke igennem control panelen...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login