mboost-dp1
Gratis online Backup
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg har siddet længe og kigger på nogle af de forskellige back-up løsninger der findes online. Lige nu kører keepit meget hårdt på med annoncering, er det noget værd?
Ellers har jeg kigget på tdc webdisk og på kazabra.com. Vil sige at indtil videre har kazabra været positivt da man kan håndtere og redigere sine filer og der findes en masse andre ok fede ting, men jeg vil dog stadig gerne vide om der findes den "optimale" løsning derude...
Hvad er den bedste online tjeneste, der tilbyder noget gratis (i hverfald i starten så man lige kan teste"
Ellers har jeg kigget på tdc webdisk og på kazabra.com. Vil sige at indtil videre har kazabra været positivt da man kan håndtere og redigere sine filer og der findes en masse andre ok fede ting, men jeg vil dog stadig gerne vide om der findes den "optimale" løsning derude...
Hvad er den bedste online tjeneste, der tilbyder noget gratis (i hverfald i starten så man lige kan teste"
Jeg loggede på Kazabra, og fik 1gb gratis, og synes faktisk at det er okay cool, at jeg kan arbejde videre med min billeder, og sende dem til venner, familie og bekendte, i stedet for bare kun at loade op. også synes jeg faktisk at det er okay, at de tilbyder 1GB gratis, så man kan få prøvet lidt mere - uden at jeg skal betale om 14 dage - ligeledes sammenlignet med 123hjemmeside... Jeg tror klart, at jeg vil beholde det her lidt endnu - spørgsmålet er jo bare, hvad den optimale løsning er for dig? Det her dækker ihvertfald til fulde mit behov.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.