mboost-dp1

Grafik kort driver

Gå til bund
Gravatar #1 - stargate
23. okt. 2008 08:20
Jeg har i denne weekend reinstalleret 2 pc hvor de har et onboard GFX kort, men da der kun var windows OS til den og ingen update der ville virke via ms.

Jeg fik så installere aida32 for at se hvad det hed, jeg skrev det ned men det papier har jeg forlagt men kan husk det hedder noget med gis 312 eller SIS316 . men det er jo bare et std. onboard gfx kort.

nu ville jeg så hører om der var en der kunne fortælle mig hvor jeg kan finde en driver som en ældre man kan installere hvor jeg skal kunne hjælpe ham via telefon.

Pc er 2.6 intel Celeron med 512 mb ram og så det onboard GFX kort
OS er XP ( både home og pro)

Jeg takker på forhånd og hvis der er andre spørgsmål så bare sig til
Gravatar #2 - TWFH
23. okt. 2008 09:38
Tjek hvem der har produceret bundkortet og tjek deres hjemmeside, ellers kan du altid prøve chancen på SIS's egen hjemmeside
http://www.sis.com/download/

Alternativt kan jeg kun anbefale at du supporterer ved hjælp af remote desktop, det er sgu' for træls at sidde og forklare folk der i forvejen intet eller meget lidt ved hvordan de gør ting over telefonen, og 100 gange lettere bare at tage kontrollen med maskinen og ordne problemet ad den vej.
Gravatar #3 - stargate
23. okt. 2008 10:42
okay .. hvad skal jeg bruge af remote program da jeg selv kører med vista og har ikke haft held med det program der er bygget ind i windows.

ultravnc skal man bruge admin password til og jeg kender ikke andre gratis programmer
Gravatar #4 - Thomas Nielsen
23. okt. 2008 16:11
TeamViewer eller LogMeIn er gratis remote desktop programmer.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login