mboost-dp1

flere mailkontos på outlook

Gå til bund
Gravatar #1 - alangea
7. jul. 2004 22:12
Vi har et hjemmenetværk, og har 2 forskellige mailkontos hos TDC. Når outlook på den ene pc henter mails, henter den mail fra begge konti. Hvordan undgås dette således at jeg kun får mine mails og ikke mails til den anden computer??
Gravatar #2 - wizax
21. jul. 2004 06:50
Det kommer an på hvordan email-kontiene er sat op...

Det kunne lyde somom du har 2 email adresser, men kun 1 konto, hvis det er tilfældet, kan det ikke lade sig gøre (så nemt). Du kunne evt prøve at sætte begge maskiner op til at efterlade emails på serveren i 7 dage, og se hvad der sker..
Gravatar #3 - combi
12. aug. 2004 17:34
Hej alangea....
Det du skal gøre hvis du absolut vil bruge outlook, (Thunderbird ejer). er at du skal opsætte nogel regler for dine adresser, da du som tdc kunde kun har én mail-konto men mulighed for 5 alias right?? hvis du bruger ooutlook ekspress skal du opsætte en regel for dine mail konto fx: (min versio er eng så bær over med at det ikke er rigtigt oversat), men noget med "Hvor Linien 'Til' indehonder '[email protected]' - skal ikke hentes fra serveren ".. Måske virker detlidt forvirrende, men det du skal er at du skal fortælle outlook hvilke adresse den IKKE skal hente fra. Ligeledes skal det gøres på den anden maskine (hvor du så sææter den op til IKKE at hende DINE mails)
Gravatar #4 - The-Lone-Gunman
13. aug. 2004 17:28
Jeg vil også anbefale dig Thunderbird.

Ved første øjekast ligner den outlook og er meget simpel at bruge. Men den har en masse rare funktioner. Eksempelvis et genialt spam-filter.

Thunderbird understøtter også nemt flere konti.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login