mboost-dp1

flash problemer i firefox

Gå til bund
Gravatar #1 - Niversen
5. feb. 2009 16:32
hey... jeg kører firefox på linux mint hvor mange kodexer er preinstalleret...
jeg oplever dog ofte at stedet hvor youtube filmen skulle være bliver blank og ingen lyd... jeg kan dog midlertidig løse det ved at opdatere...
jeg læste et sted at det måske skyldtes at firefox ikke fik mulighed for at bruge nok ram men aner ikke hvordan jeg løser dette...

grafik er installeret og med nyeste driver men jeg kører ati radeon xpress 1500
jeg afinstallerede firefox, men da jeg reinstallerede kom alle codex med igen... ved ikke hvilken der er fejl i, men jeg har tjekket jeg har den nyeste version af flash fra adobe...

nogen forslag?
Gravatar #2 - Systran
5. feb. 2009 17:14
Nu har du ikke skrevet det, men jeg går ud fra du har prøvet andre browsere med den samme hjemmesider, siden du skriver det er Firefox den er gal med..
Gravatar #3 - Niversen
5. feb. 2009 17:16
det har jeg faktisk ikke... jeg kan lige prøve at installere andre... jeg plejer bare at bruge firefox
Gravatar #4 - Systran
5. feb. 2009 17:20
I orden. Det er bare for at udelukke nogle faktorer..
Gravatar #5 - Niversen
5. feb. 2009 17:36
jeg kan ikke lige pt få opera til at chrashe... men firefox gør det ikke altid...
hmm hvis virker så kan jeg bare bruge opera til at se vids med indtil jeg formaterer igen...
men ville gerne have en løsning som gjorde at firefox viste video hver gang
Gravatar #6 - Systran
5. feb. 2009 17:58
Har du installeret en flash player?
Gravatar #7 - Niversen
5. feb. 2009 20:20
ja... jeg kan godt se de videor normalt... men nogen gange er det at man får blank felt hvor man ved der skal være flash video...

det kan også ske ved reklamer... f.eks. gik jeg ind på americas army
gå selv ind på sitet og se hvordan det skulle se ud...

ved youtube er det bare et hvidt felt hvor videoen plejer at værre
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login