mboost-dp1
Fejl 40
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Nu har jeg op til flere gange her på newz.dk set folk snakke om en fejl 40. Hva faen er en fejl 40?
I behøver ikke kalde mig en n00b, det ved jeg, jeg er i forvejen :o)
I behøver ikke kalde mig en n00b, det ved jeg, jeg er i forvejen :o)
En fejl 40 i bios kan også betyde en fejl med noget af PS2 inputtet (keyboard & mus) Det har jeg da været ude for med en K6/266. Den meldte fejl 40, det viste sig at være en mindre fejl med musen samt vores keyboard.
Men det er som den anden... kan ikke lige huske hv ad han kaldte sig, noget med brugeren der sidder foran skærmen.
Vi har ikke tænkt os at kalde dig en newbie, man skal jo starte et eller andet sted, og vi kan jo ikke alle være lige gode til alle ting, vel? :o)
Men det er som den anden... kan ikke lige huske hv ad han kaldte sig, noget med brugeren der sidder foran skærmen.
Vi har ikke tænkt os at kalde dig en newbie, man skal jo starte et eller andet sted, og vi kan jo ikke alle være lige gode til alle ting, vel? :o)
ikke en fejl 40,,, men den her syntes jeg er sjov....(prøv selv at hive tastaturet ud...:))
keyboard error or keyboard not present.
press F1 to continue, or del to enter bios..:-)
keyboard error or keyboard not present.
press F1 to continue, or del to enter bios..:-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.