mboost-dp1

Få Outlook til at starte minimeret

Gå til bund
Gravatar #1 - kmeinert
25. sep. 2005 11:27
Jeg har fået placeret min Outlook således, at det starter ved computerens opstart. Men mit problem er, at jeg gerne vil have det til at starte minimeret. Jeg har under Programmer/Start og ved et højreklik på Outlook valgt "minimeret" under "Kør", men det gør blot, at Outlook klasker op i et almindeligt vindue på skrivebordet ved opstart. Er det ikke en eller anden fil (en .ini-fil????), som man kan gå ind og pille lidt i og dermed sikre, at Outlook starter op minimeret som jeg ønsker. Håber, at der er nogen, der kan (og ikke mindst gider) hjælpe mig!

På forhånd mange tak
Gravatar #2 - mrmorris
25. sep. 2005 15:24
Hej kmeeimert,

Det skyldes faktisk en fejl i programmet. Men prøv at starte Outlook, og så sørg for at det ikke er maximized (ej heller minimized, blot et normalt vindue midt på din desktop).

Luk så Outlook og redigér så din genvej således at den er sat til "Minimeret". Nu skulle Outlook gerne starte og overholde startparametre du har givet.

Der er også en KB artikel fra Microsoft omkring emnet her:
http://support.microsoft.com/?kbid=251340
Gravatar #3 - Hoopstar
27. okt. 2005 13:10
Har et andet spørgsmål ang. outlook.. er det muligt at holde det åbent altid, altså når man ex. for trykket på X ved en fejl så få den til at minimere? ved at Alcohol 120% kan gøre sådan at ved X minimere den.. ved godt man bare kan vælge at minimere den til tray (fandt en ini fil til at gøre det) men en gang imellem får man jo trykket på X.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login