mboost-dp1
exell: hvordan slipper jeg af med de oversatte funktioner
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hvem var den tåbe der syntes det var smart at oversætte funktionsnavne til dansk, jeg taler ikke om menu'erne men altså de funktioner, hvorfor er COUNTV f.eks. blevet til TÆLV osv, og hvordan får jeg slået det fra således at menu'er og specielt stavekontrol er på dansk men funktionerne har de oprindelige engelske navne.
Jeg var ikke klar over at den danske Excel havde danske funktions navne, men jeg ved at Excel for mange versioner siden også snakkede dansk i dens scripting sprog - Det gør den heldigvis ikke mere.
Jeg vil tro at du skal installere en engelsk version af Excel og derefter tilføje en dansk stavekontrol, hvis du vil have skiftet dansk ud med engelsk i funktionsnavnene.
Jeg vil tro at du skal installere en engelsk version af Excel og derefter tilføje en dansk stavekontrol, hvis du vil have skiftet dansk ud med engelsk i funktionsnavnene.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.