mboost-dp1
Epson stylus photo r300 software
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg har en Epson stylus photo r300 printer, og jeg vil gerne bruge den til at printe på CD'er. man skal bruge et bestemt utility til dette.
Jeg kan kun finde drivers på epsons hjemmeside, ikke den krævede applikation.
Jeg har googlet, men uden held.
Har dog fundet ud af at der er en del mennesker der er utilfredse med den printer...
er jeg så heldig at der er en der har CD'en fra ovennævnte printer liggende, og evt. gider uploade/sende den applikation til mig? Den skulle ikke fylde mere end et par Mb.
Hvis nogen ved hvor jeg vil kunne finde applikationen, på nettet, ville det også være perfekt.
Printeren skal køre på Win XP sp2
Jeg kan kun finde drivers på epsons hjemmeside, ikke den krævede applikation.
Jeg har googlet, men uden held.
Har dog fundet ud af at der er en del mennesker der er utilfredse med den printer...
er jeg så heldig at der er en der har CD'en fra ovennævnte printer liggende, og evt. gider uploade/sende den applikation til mig? Den skulle ikke fylde mere end et par Mb.
Hvis nogen ved hvor jeg vil kunne finde applikationen, på nettet, ville det også være perfekt.
Printeren skal køre på Win XP sp2
Det var ikke tilgængeligt på hjemmesiden mere, men efter lang, LANG tids søgen fandt jeg det. http://home.coqui.net/artemio/EPSONPrintCD-English...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.