mboost-dp1
DVD-rip med sorte tekster
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg har et lidt træls problem. Jeg bruger i øjeblikket SmartRipper eller DVD shrink når jeg ripper mine film, og normalt er der ingen problemer, men jeg har én enkelt film, hvor jeg af en eller anden grund ender med at have sorte subtitles, med det resultat at det kun er den øverste linje der kan læses. Jeg fatter minus af det, for alle andre film jeg har rippet, det seneste år (ca. 450) har alle opført sig ordentligt, og når jeg afspiller denne film direkte fra DVD'en (jeg bruger VLC) så er teksterne hvide, som de skal.
Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor teksterne bliver sorte når jeg ripper denne film, men er hvide når den afspilles direkte fra DVD'en?
Er der evt. en der kan komme med forslag til hvilke andre programmer jeg kan bruge til at rippe med, for det må vel være en fejl i både SmartRipper og DVD shrink der giver dette resultat(?)
SmartRippet 2.41 (seneste version)
DVD Shrink 3.2.0.15 (seneste version)
Filmen der er problemer med er Anti Trust
Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor teksterne bliver sorte når jeg ripper denne film, men er hvide når den afspilles direkte fra DVD'en?
Er der evt. en der kan komme med forslag til hvilke andre programmer jeg kan bruge til at rippe med, for det må vel være en fejl i både SmartRipper og DVD shrink der giver dette resultat(?)
SmartRippet 2.41 (seneste version)
DVD Shrink 3.2.0.15 (seneste version)
Filmen der er problemer med er Anti Trust
Ehrm nej, men nu ved vi jo heller ikke hvad det er for en film, eller hvorfor den skulle skille sig ud.
Det kan jo være en fejl i kodningen af dvd'en, eller en ny form for kopisikring.
Du er dog ikke ene om problemet, fandt en på Videohelp.com med lignende problem dog intet svar.
Det kan jo være en fejl i kodningen af dvd'en, eller en ny form for kopisikring.
Du er dog ikke ene om problemet, fandt en på Videohelp.com med lignende problem dog intet svar.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.