mboost-dp1

DNS FEJL????

Gå til bund
Gravatar #1 - yuk
8. jul. 2004 05:39
Hejsa

Det er lidt svært at forklar, håber i kan hjælpe.

Jeg har lige fået tdc adsl 512/128, har før haft stofanet.

da nu jeg har til sluttet det hele + D-link swith, deler nettet med 2 pcer.

hvis dl fra dc+ eller andet sted fra, og lader computeren stå unden at gå på internet explore i ca 15min. SÅ starter jeg IE op, så siger den dns fejl, selv om det jeg er ved at hente ned køre vidre uden problemer, har tjekket min lan forbindelse, den skulle være ok..Jeg har ik haft

på forhånd tak
Gravatar #2 - yuk
8. jul. 2004 07:52
her er fejlen -

Serveren blev ikke fundet, eller der opstod en DNS-fejl
Internet Explorer - men downloader alt andet vidre men exploersiger bare siden kan ik vises
Gravatar #3 - PlattFuss6.7
8. jul. 2004 09:58
Hvis jeg kender tdc ret så er det fordi du bruger hele din upload med dc+ og du derfor ikke har mere fri båndbrede til andre programmer.

Det har jeg hvertfald oplevet da jeg havde tdc. og beskeden jeg fik fra dem var at jeg bare kunne lade være med at bruge min upload.
Gravatar #4 - yuk
9. jul. 2004 08:12
ok, men hvis jeg slukker dc+ så skulle den være ok igen så, men det er samme problem, jeg bliver nødt til at genstarte pcen før den virker igen. Har aldrig oplevet det med stofanet...der må da ligge et eller andet som gøre at den laver dns fejl..noget der skal aktiveres eller deaktivers????
Gravatar #5 - PlattFuss6.7
9. jul. 2004 20:41
hmm så klag
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login