mboost-dp1
Dell Synaptics driver til win7
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Ja som overksikriften siger vil jeg høre om der er nogen som har stødt på en dell synaptics touchpad driver til win7x64? Jeg er ikke ude efter Synaptics egen driver, men dells version af den. Skal måske lige siges at det er til en dell 1520, men brude ik have noget at sige, da jeg er ret sikker på det er det samme hardware der sidder i støreste delen af deres laptops.
Grunden til jeg vil have fingere i dells version af den, er at man kan få den til at deaktivere touchpad'en når den registrer at der er tilsluttet en anden mus. Denne funktion findes ikke i synaptics egen, i så fald er jeg ik stødt på den =)
på forhånd tak
Grunden til jeg vil have fingere i dells version af den, er at man kan få den til at deaktivere touchpad'en når den registrer at der er tilsluttet en anden mus. Denne funktion findes ikke i synaptics egen, i så fald er jeg ik stødt på den =)
på forhånd tak
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.