mboost-dp1
Dansk translator
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Goddag kære medlemmer.
Jeg har i nogen tid brugt programmet power translator, og har fungeret fint. Men for at eventuelt kunne gøre det lettere vil jeg høre jer, om i kender et program, hvor man kan oversætte fra dansk/engelsk engelsk/dansk tysk/dansk dansk/tysk?
Jeg har i nogen tid brugt programmet power translator, og har fungeret fint. Men for at eventuelt kunne gøre det lettere vil jeg høre jer, om i kender et program, hvor man kan oversætte fra dansk/engelsk engelsk/dansk tysk/dansk dansk/tysk?
Ofte er den slags software så elendig at man skal bruge lige så lang tid på at rette oversættelsen bagefter, som man skulle have brugt på selv at lave den. Dansk er et rigtigt træls sprog, når der skal maskin-oversættes :(
Ja, men man kan det mere ordkorrekt frem for engelsk, så kan man altid tage rettelsen bagefter, da det generelt ikke bunder sig i noget stort.
Det lyder som om, at du har et mere/mindre kendskab til nogle translation programmer hvor dansk er inkluderet. Kan du eventuelt komme med navne på programmet eller eventuelle links?
Det lyder som om, at du har et mere/mindre kendskab til nogle translation programmer hvor dansk er inkluderet. Kan du eventuelt komme med navne på programmet eller eventuelle links?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.