mboost-dp1
Crysis og Crysis Warhead!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hey alle har bare et par spørgsmål om de 2 spil her :)
1. Mit Crysis er bugged i den sidste misson tro jeg, jeg skal forbi en dør men den kan jeg ikke slå op eller noget :S har været forbi youtube og er 100% sikker på at det er den dør har nemlig kigget på en video derinde;)
2. Crysis Warhead, har aldrig haft det så derfor spørger jeg om det er et godt spil? Og om det er det samme det går ud på bare fra ham Psychos side? Og hvad han lavede gannem spillet eller hvad?
Tak for svarene! Og godt Nyt-år!
1. Mit Crysis er bugged i den sidste misson tro jeg, jeg skal forbi en dør men den kan jeg ikke slå op eller noget :S har været forbi youtube og er 100% sikker på at det er den dør har nemlig kigget på en video derinde;)
2. Crysis Warhead, har aldrig haft det så derfor spørger jeg om det er et godt spil? Og om det er det samme det går ud på bare fra ham Psychos side? Og hvad han lavede gannem spillet eller hvad?
Tak for svarene! Og godt Nyt-år!
Du bliver nødt til at uddybe hvor langt du helt præcist er nået..? For jeg sad nemlig også fast.. Det viste sig at jeg bare skulle sætte armoren i full "strength" og dernæst slå til døren med et våben..
Jeg skulle dog starte et lidt ældre savegame før det virkede, fordi jeg ikke var kørt ned sammen med de andre Marines.. Det fuckede åbenbart spillet lidt op..
Jeg skulle dog starte et lidt ældre savegame før det virkede, fordi jeg ikke var kørt ned sammen med de andre Marines.. Det fuckede åbenbart spillet lidt op..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.