mboost-dp1
Counter-Strike Bot
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hey jeg kigger efter en let at installere og let at bruge bot til Counter-strike... Jeg har lovet min søster en hun kan tage med hjem til sin søn men den skal helst være let at bruge... er der ikke en der kan hjælpe mig?
Hej
Du kan prøve Pod Bot 2.5. Den kan hentes her. Det er måske ikke den bedste (bots´ene er lidt "dumme"), men den er meget let at bruge.
Man skal dog være medlem af boomtown for at downloade, men det er gratis og kan gøres med det samme inde på siden.
Hvis du vil, kan jeg også maile filen til dig, den fylder kun 1.8 MB
Du kan prøve Pod Bot 2.5. Den kan hentes her. Det er måske ikke den bedste (bots´ene er lidt "dumme"), men den er meget let at bruge.
Man skal dog være medlem af boomtown for at downloade, men det er gratis og kan gøres med det samme inde på siden.
Hvis du vil, kan jeg også maile filen til dig, den fylder kun 1.8 MB
hej hvem ved hvor man kan hentet bots til counter strike og det skal ikke være inde på boomtown der kan jeg ikke få vist siden og det er noget pis for jeg har lide købt den store pakke med half life og counter strike og alt mulidt andet såm jeg ikke har bru for og jeg fik nogen bots af en ven men de viker ikke og det er jeg lidt træt af for så kan jeg ikke spille mod nogen i counter strike og det er jo ik så godt '
vis der er nogen der ved et sted hvor man kan hentet bots så skriv det lide hilsen lazen
vis der er nogen der ved et sted hvor man kan hentet bots så skriv det lide hilsen lazen
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.