mboost-dp1
CD-Print software?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Har en dejlig Canon Pixma Ip3000 printer der kan skrive direkte på CD'er (printable, self). Men softwaren der følger med (CD-Labelprint) er desværre skrevet i bæ, og er det argeste lort.
Hvad bruger i til at printe på medier?
Inden folk hidser sig op vil jeg gerne påpege at jeg printer på medier for at holde en ensartet stil på mine Linux install medier.
Hvad bruger i til at printe på medier?
Inden folk hidser sig op vil jeg gerne påpege at jeg printer på medier for at holde en ensartet stil på mine Linux install medier.
Jeg synes det er fedt, skal selv gøre det, men dog først i min egen lejlighed eller om nogle år :D
når jeg mangler programmer søger jeg gerne på download.com de har lavet nogle gode filter muligheder, såsom licensen, fx gratis :D eller hvad platform. alt er også pænt kategoriseret.
da jeg elsker at støtte om om open source projekter bruger jeg ofte søgefunktionen på sf.net (soureforge.net) eller da den ikke er helt så god som google laver jeg altid en site: og så finder man som regel gode resultater.
eller bare søg på google, du finder kun den gode løsning ved at prøve dig frem. Jeg fandt fx efter mange års søgetid mit foretrukne converterings program, og så er det gratis! :D
held og lykke, søg evt på lables, cd dvd print på google.
når jeg mangler programmer søger jeg gerne på download.com de har lavet nogle gode filter muligheder, såsom licensen, fx gratis :D eller hvad platform. alt er også pænt kategoriseret.
da jeg elsker at støtte om om open source projekter bruger jeg ofte søgefunktionen på sf.net (soureforge.net) eller da den ikke er helt så god som google laver jeg altid en site: og så finder man som regel gode resultater.
eller bare søg på google, du finder kun den gode løsning ved at prøve dig frem. Jeg fandt fx efter mange års søgetid mit foretrukne converterings program, og så er det gratis! :D
held og lykke, søg evt på lables, cd dvd print på google.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.