mboost-dp1
cd key i condition zero
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hej
Min ccounterstrike condition zero fucker fuldstændig op...
så jeg ska til at geninstallere det...
problemet er bare at jeg ikke kan finde bookletten til min condition zero cd'er(cd koden er væk)
Det er så nu at jeg spørger om jeg kan finde cd koden i en fil, inde i condition zero mappen på min computer???
jeg har både install cd'en og play cd'en
På forhånd tak :-)
Min ccounterstrike condition zero fucker fuldstændig op...
så jeg ska til at geninstallere det...
problemet er bare at jeg ikke kan finde bookletten til min condition zero cd'er(cd koden er væk)
Det er så nu at jeg spørger om jeg kan finde cd koden i en fil, inde i condition zero mappen på min computer???
jeg har både install cd'en og play cd'en
På forhånd tak :-)
prøv regedit > local machine > software > valve
eller det er noget i den stil, for der kan man hvis godt finde den.. det kan man med normal hl.
eller det er noget i den stil, for der kan man hvis godt finde den.. det kan man med normal hl.
jeg har lige prøvet det...
ku godt komme ind i valva, men inde i den var der ikke nogen hvor der stod en lang kode, så det virker i hvertfald ikke...
hmm... :-)
ku godt komme ind i valva, men inde i den var der ikke nogen hvor der stod en lang kode, så det virker i hvertfald ikke...
hmm... :-)
hmm send et billed af din cd og kasse ntil valve og sig du vil have en ny key.. måske det hjælper ;D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.