mboost-dp1

Bluetooth enheder (HID) og C# programmering

Gå til bund
Gravatar #1 - Cyrack
30. dec. 2006 14:43
Med de fleste mobiltelefoner er det i dag muligt at emulere mus, keyboards osv, så man kan styre en computer med mobiltelefonen.
Det jeg gerne vil lave er et lille program hvor man kan bruge flere HID enheder på en gang, hvor jeg kan fange inputet fra hver HID i mit eget C# program, så jeg fx. kan tilslutte fire BT-HID enheder og selv aflæse inputet fra hver enhed og bruge det som jeg vil.

Der hvor problemerne dukker op, er når jeg vil have fat på enhederne. Har søgt højt og lavt på google, men jeg synes ikke der kommer det store frem.
Gravatar #2 - Bornslippy
31. dec. 2006 03:33
Nu er jeg ikke helt sikker på det her, men har SE ikke lavet noget tilsvarende til deres telefoner.
SonyEricsson BT Remote Deveoper Site

Men det er så kun gældene for deres række af telefoner.
Gravatar #3 - Cyrack
2. jan. 2007 22:49
Jeg tror det er noget i den stil jeg leder efter :-) Er ved at lave et wannabe snake spil til flere spillere, hvor hver spille kan bruge sin egen mobil :-)
Takker for hjælpen, og jeg vender ondt tilbage hvis jeg vil vide mere *muahahaha*
Gravatar #4 - Bornslippy
11. jan. 2007 15:05
Har lige prøvet det her...
http://www.bluetoothshareware.com/bluetooth_remote...

Kan bruges til alle mobiler med Java og BlueTooth.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login