mboost-dp1

Berlingske.dk: Artikel om World og Warcraft

Gå til bund
Gravatar #1 - vandfarve
27. jan. 2007 12:06
For at udnytte mine rettigheder mest muligt (eller nok nærmere bryde dem mest muligt? Find selv ud af det på denne side.) vil jeg gerne gøre jer opmærksom på denne artikel fra Berlingske.dk. Da den forsvninder om under 48 timer, så tillader jeg mig at kopiere den hele her til, da den er for god til ikke at dele med nogen. Enjoy!

Fjernet af redaktion pga. brud(!) af ophavsret.
Gravatar #2 - vandfarve
27. jan. 2007 12:12
Fuck, det skal selvfølgelig have heddet World of Warcraft. Jeg undskylder overfor de, der føler sig fornærmet.

(Smutter lige uden og hopper ud foran en indkøbsvogn i skam!)
Gravatar #3 - Derfor
27. jan. 2007 22:08
Vi havde for et par dage siden i klassen en snak omkring en lignende artikel, meget af snakken gik på den afhængighed der skabes ved at starte på spillet, og mange i klassen kunne genkende det.

Der blev også snakket meget om i den artikel, at spillet var ved at overtage, den plads som golf indtil videre har haft i firmaer så istedet for at tage et slag golf på kontoret, tager man lige en quest(er ikke sikker på det hedder en quest spiller det ikke selv) i WOW!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login