mboost-dp1

Bærbar m.Vista Home Premium lagger i spil

Gå til bund
Gravatar #1 - Padwan
19. feb. 2009 15:02
Hej jeg har problem med min bærbare.

Som overskriften lyder er det i svære grafiske situationer den begynder at "lagge" dvs lille FPS der bliver mindre og mindre for til sidst at gå helt stå (også lyden i spillet eller musikken hakker som om den blev spillet i slowmotion). Efter alt mellem 5-30sekunder "vender den tilbage" til normal og alt flyder igen et par minutter og så er den gal igen.

PC Spec:
1.6GHz Dual core T2330
3 gb RAM
Nvidia 9300MG Grafikkort

Jeg har haft denne PC i lidt over et år og det er her de seneste par måneder den er begyndt på det når jeg spiller WoW, i starten kunne den køre det uden problemer.
Jeg har prøvet at reinstallerer wow via download, dekomponere harddisk og til sidst reinstallere windows, det har hjulpet lidt, men ikke helt som det burde være. Jeg ved den har kørt det glidende før så skal den sgu blive ved med det!

Jeg tror det muligvis er en driverkomplikation, i dette tilfælde hvad gør jeg så, for at undgå at skulle reformattere hele skidtet igen?

Mvh PadwaN :)
Gravatar #2 - Makey
19. feb. 2009 15:45
Du nævner selv det med driverne, prøv at finde drivere fra før "de seneste par måneder" og brug dem, måske det hjælper.

Hvis det 'bare' er i BGs og i de store byer når der er mange spillere er der desværre ikke så meget at gøre, det må du vidst lære at leve med :s
Gravatar #3 - Du3-
23. feb. 2009 11:04
Det kan skyldes flere ting :) For eksempel, spiller du på en full server vil du kunne mærke det i BG's som Makey siger og i store byer da de er fyldt med players uden noget at lave :D

et andet spørgsmål er, begyndte det at køre dårligt med den nye expansion, eller er det først for nyligt? :)
Gravatar #4 - terracide
23. feb. 2009 12:10
Du er klar over at WoW er blevet opdateret og kræver meget mere af din hardware nu end før, hvis du ikke har slået ting fra?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login