mboost-dp1

Automatisk afspilning

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
31. mar. 2006 11:27
Hej,

Er der en måde så man kan slå automatisk afspilning fra, når man sætter sin Eksterne HDD til?

Det er ret irretterende at hele computeren går totalt istå, fordi at den lige skal indlæse 300GB film :(
Gravatar #2 - BurningShadow
31. mar. 2006 11:41
Næste gang, så vælg "Fortag intet", og sæt et flueben i "Udfør altid den markerede handling".

Det skulle sætte en stopper for vandvidet.
Gravatar #3 - hundeboll
31. mar. 2006 14:58
Jeg tror Gmale henviser til den indeksering Windows foretager for bedre at kunne søge osv på disken.
Gravatar #4 - Saxov
31. mar. 2006 21:49
Hvis du generelt vil slå automatisk afspilning fra på et eller flere drev, skal du enten rette i en nøgle i regedit (kan ikke huske hvor den er, men det er en integerværdi som dækker over en bitmaske så vidt jeg husker) hvilket er relativt risikabelt, den lettere måde, er at du henter TweakUI fra Microsoft Powertoys, og bruger den.
Hvis det er WinXp du sidder med, så er linket her: http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx, hvis du sidder med en ældre windows så må du selv google lidt.. ;)
Gravatar #5 - MiniatureZeus
1. apr. 2006 12:02
Ok tak, prøver det når jeg kommer over på min XP maskine :) tak for hjælpen guys :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login