mboost-dp1

Antivirus til Windows 7

Gå til bund
Gravatar #1 - BjarniM
30. aug. 2009 06:47
Jeg har prøvet at installere min F-Secure på computeren, nu hvor den har fået Windows 7 Professional, men det går slet ikke. Antivirus programmet og Windows 7 spiller ganske enkelt ikke sammen. Da jeg brugte F-Secure på maskinen, da der var installeret Vista gik det fint.

Har i nogle erfaringer med antivirus programmer til Windows 7 Professional?
Gravatar #2 - BjarniM
30. aug. 2009 06:54
Hhhmmm, kan ikke rette i mit første indlæg. Skulle tilføje:

Efter at jeg installerede F-Secure på maskinen, blev hastigheden nedsat drastisk og til tider stoppede maskinen.
Gravatar #3 - T-Hawk
30. aug. 2009 06:56
Avast kører ganske glimrende på min Win7 Ultimate maskine, så gætter da på det også virker i Pro udgaven.
Gravatar #4 - 3214N
30. aug. 2009 07:10
AVG skulle også være kompatibel med Win 7, jeg har dog ikke testet det endnu.
Gravatar #5 - Mort
30. aug. 2009 08:51
Det er også AVG jeg har hørt alle de steder hvor folk har haft problemer med deres antivirus på Windows 7. F-Secure er vist den med de største problemer. Der er personer der har fortalt at de ikke engang kan komme af med F-Secure igen hvis først de har installeret den på en Windows 7.
Gravatar #6 - BjarniM
30. aug. 2009 15:08
Jeg er dog ikke så pjattet med at antivirus programmet sætter en signatur på hver email, der sendes. Gør Avast det?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login